کد خبر: ۱۶۷۰
۰۹:۵۰
۲۹ مرداد ۱۴۰۳
۰۹:۵۰
۲۹ مرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۷۰

ملکه مد کیست؟ | زندگینامه سلما هایک و زندگی خصوصی‌اش

ملکه مد کیست؟ | زندگینامه سلما هایک و زندگی خصوصی‌اش
سلما هایک بازیگر و تهیه کننده مکزیکی-آمریکایی متولد ۲ سپتامبر ۱۹۶۶ در کواتزاکوآلکوس، وراکروز، مکزیک است. او قبل از نقل مکان به هالیوود و کسب شهرت بین المللی، کار خود را در مکزیک با بازی در تله نوول‌ها آغاز کرد.

راستان |‌ اگر در دنیای مد یک نفر شایسته لقب «ملکه» باشد آن  شخص سلما هایک است. این بازیگر مکزیکی-آمریکایی همسر یکی از ثروتمندترین مردان جهان و مالک برخی از مهم‌ترین و نامدارترین خانه‌های مد است. این امر بزرگ‌ترین گنجینه‌های دنیای مد را به روی او گشوده است.

سلما هایک، در آوریل ۲۰۰۹ با فرانسوا-هانری پینو، تاجر و مدیرعامل گروه کرینگ (Kering)، ازدواج کرد. کرینگ شرکت مادر مالک خانه‌های مد لوکس مانند گوچی، ایو سن لوران و بالنسیاگا است.

به گزارش ایندیپندنت، این زوج ازدواجشان را در یک جشن دو روزه در ونیز و یک مهمانی به سبک بالماسکه برگزار کردند. یکی از لباس‌های او کاری از خانه مد بالنسیاگا با قیمت ۴۳۴ هزار دلار بود که یکی از گران‌ترین لباس عروس‌های چند دهه گذشته است.

آن‌ها یک دختر به نام والنتینا دارند که در سال ۲۰۰۷ به دنیا آمد. این زوج یکی از مشهورترین و بانفوذترین زوج‌ها در دنیای مد و سرگرمی‌اند.

سلما هایک ۵۷ ساله با دسترسی به بهترین‌های دنیای مد روی فرش قرمز و مهمانی‌های پرزرق‌وبرق سینما و مد ظاهر می‌شود. در جشنواره کن ۲۰۲۴ درخشش پولک‌های سیاه لباس سن لوران او به چشم می‌آمد، اما چیزی که بیشتر توجه را جلب می‌کرد زیورآلات مجلل بوشرون بود. او هم لباس و هم زیورآلاتش را از خانه مد و جواهری که به همسرش تعلق دارد انتخاب کرده بود.

کرینگ یک شرکت لوکس بین‌المللی فرانسوی به ارزش ۲۱,۲ میلیارد دلار است که مالکیت و مدیریت برخی از برجسته‌ترین نام‌های مد و لوازم جانبی جهان را در دست دارد.

ملکه مد کیست؟ | زندگینامه سلما هایک و زندگی خصوصی‌اش

 برخی از مهم‌ترین شرکت‌های زیرمجموعه کرینگ عبارتند از:

 گوچی: از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در دنیای مد و لوازم لوکس جهان، با بیش از یک قرن سابقه. گوچی به خاطر طراحی‌های خلاقانه و مدرنش معروف است.

سن لوران: خانه مدی که یکی از پیشروان مد فرانسوی شناخته می‌شود و به خاطر سبک‌های کلاسیک و در عین حال معاصرش مشهور است.

بالنسیاگا: نامی که به‌دلیل طراحی‌های عجیب و نوآورانه‌اش معروف است و در کنار جنجال‌های گاه و بی گاه تاثیر چشمگیری بر روندهای مد خیابانی داشته است.

بوتگا وِنِتا: به خاطر استفاده از مواد باکیفیت و تکنیک‌های ظریف هنرهای دستی در طراحی به شهرت رسیده است. این برند ایتالیایی به‌ویژه برای کیف‌های چرمی با طراحی‌های خاص، که به‌شکل نمادین با تکنیک بافتنی زیرورو به نام «اینتره‌چیاتو» (Intrecciato) ساخته می‌شوند، شناخته می‌شود.

الکساندر مک کوئین: این برند به‌دلیل طراحی‌های جسورانه و خلاقانه خودِ الکساندر مک کوئین فقید به شهرت رسید.

این فهرست نام‌های بزرگ دیگری هم دارد: بریونی (Brioni)، کریستوفر کین (Christopher Kane)، مک‌کیو (McQ)، استلا مک‌کارتنی (Stella McCartney)، توماس مایر (Tomas Maier)، سرجیو رُسی (Sergio Rossi)، بوشرون (Boucheron)، دودو (Dodo)، ژرار-پرگو (Girard-Perregaux)، ژان‌ریشار (JeanRichard)، پوملاتو (Pomellato)، کیلین (Qeelin) و اولیس ناردین (Ulysse Nardin) در دنیای مد و در بخش ورزش و سبک زندگی پوما (Puma)، ولکام (Volcom)، کبرا (Cobra)، الکتریک (Electric) و ترِتورن (Tretorn) جزوی از این امپراتوری مدند.

ملکه مد کیست؟ | زندگینامه سلما هایک و زندگی خصوصی‌اش

زندگینامه سلما هایک 

سلما هایک بازیگر و تهیه کننده مکزیکی-آمریکایی متولد ۲ سپتامبر ۱۹۶۶ در کواتزاکوآلکوس، وراکروز، مکزیک است. او قبل از نقل مکان به هالیوود و کسب شهرت بین المللی، کار خود را در مکزیک با بازی در تله نوول‌ها آغاز کرد.

نقش برجسته هایک در سال ۱۹۹۵ در فیلم «دسپرادو» در کنار آنتونیو باندراس بود. او در فیلم‌های موفق دیگری مانند «از غروب تا سپیده‌دم»، «فریدا»، «بزرگ‌شدگان» و «مثل یک رئیس» بازی کرد. او همچنین تهیه کنندگی و بازی در مجموعه تلویزیونی موفق «بتی زشت» را بر عهده داشته است.

هایک علاوه بر حرفه بازیگری، به خاطر فعالیت‌های بشردوستانه اش، از جمله مشارکت در جمع آوری کمک‌های مالی برای قربانیان زلزله مکزیک در سال ۲۰۱۷، شهرت دارد. او همچنین مدافع حقوق زنان بوده و در مورد موضوع تبعیض جنسی و جنسیت صحبت کرده است. آزار و اذیت در هالیوود

هایک به خاطر کارش با جوایز و نامزدی متعددی از جمله نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم «فریدا» شناخته شده است.

پدر هایک لبنانی الاصل و مادرش اسپانیایی الاصل است. او در یک خانواده مذهبی کاتولیک بزرگ شد و مدتی در یک مدرسه صومعه در لوئیزیانا تحصیل کرد.

هایک قبل از بازیگر شدن، در کالج روابط بین الملل خوانده و به عنوان مجری تلویزیون در مکزیک کار می‌کرد.

هایک در سال ۲۰۰۷ دخترش والنتینا پالوما پینو را با همسرش تاجر فرانسوی فرانسوا هانری پینو به دنیا آورد.

هایک به زبان‌های اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی و پرتغالی مسلط است.

هایک علاوه بر فعالیت در سینما و تلویزیون، به عنوان سخنگوی و مدل برند‌هایی مانند Avon، Revlon و Chopard نیز کار کرده است.

او یک مدافع پرشور حقوق حیوانات است و سخنگوی PETA بوده است. او همچنین صاحب چندین سگ نجات است و شناخته شده است که آنها را با خود به مراسم فرش قرمز می‌آورد.

در سال ۲۰۱۸، هایک مقاله‌ای برای نیویورک تایمز نوشت که در آن تجربه خود را از آزار و اذیت و تهدید جنسی توسط هاروی واینستین در اوایل کارش به اشتراک گذاشت. او یکی از بسیاری از زنانی بود که با اتهامات سوء رفتار جنسی علیه تهیه کننده بدنام هالیوود مطرح شد.

هایک در طول زندگی حرفه‌ای خود در زمینه‌های بشردوستانه مختلف از جمله خدمت به عنوان سفیر یونیسف و حمایت از مبارزه با خشونت خانگی شرکت داشته است.

طبق گفته Celebrity Net Worth، او حدود ۲۰۰ میلیون دلار دارایی خالص دارد.

هایک در سال ۲۰۰۰ شرکت تولیدی خود به نام Ventanarosa را با هدف تولید فیلم‌هایی با شخصیت‌های قوی زن و ترویج تنوع راه اندازی کرد. برخی از فیلم‌های تولید شده توسط ونتاناروسا عبارتند از: «فریدا»، «معجزه مالدونادو» و «در زمان پروانه‌ها».

در سال ۲۰۱۵، هایک به دلیل مشارکت در هنر، نشان لژیون افتخار، بالاترین افتخار فرانسه را دریافت کرد.

او در مورد مبارزات خود با نارساخوانی، اختلال یادگیری که خواندن و نوشتن را دشوار می‌کند، صحبت کرده است. او گفته است که وقتی بزرگ می‌شد، اغلب به او می‌گفتند که او احمق و تنبل است، زیرا با خواندن و نوشتن دست و پنجه نرم می‌کند.

هایک از مدافعان برجسته اصلاحات مهاجرتی در ایالات متحده بوده است. او علیه سیاست‌های دولت ترامپ در قبال مهاجران صحبت کرده و در کمپین‌ها و ابتکارات مختلفی برای حمایت از مهاجران غیرقانونی شرکت داشته است.

در سال ۲۰۲۰، هایک در سریال آمازون Prime Video «El Juego de las Llaves» که به بررسی موضوعات جنسی، روابط و خیانت می‌پردازد، نقش آفرینی کرد.

او یکی از کاربران فعال شبکه‌های اجتماعی است و بیش از ۲۰ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او اغلب از پلتفرم خود برای به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی خود، تبلیغ کار خود و حمایت از دلایل مختلف استفاده می‌کند.

هایک از سال ۲۰۰۹ با فرانسوا هانری پینو ازدواج کرده است. پینو مدیر عامل گروه مد لوکس کرینگ است که صاحب برند‌هایی مانند گوچی، ایو سن لوران و بالنسیاگا است.

هایک از طرفداران پر و پا قرص غذا‌های مکزیکی است و به پختن غذا‌های سنتی برای دوستان و خانواده اش معروف است. او حتی یک کتاب آشپزی به نام “آشپزخانه سلما” نوشت که دستور پخت برخی از غذا‌های مورد علاقه او را در خود دارد.

در سال ۲۰۱۹، هایک در فیلم اکشن کمدی «بادیگارد هیتمن» در کنار رایان رینولدز و ساموئل ال جکسون همبازی شد.

او همچنین تهیه کننده اجرایی سریال نتفلیکس «مونارکا» است که درامی درباره یک خانواده قدرتمند مکزیکی است که صاحب یک امپراتوری تکیلا هستند.

هایک در طول زندگی حرفه‌ای خود درگیر عوامل محیطی مختلف بوده است. او در مورد نیاز به حفاظت از گونه‌های در معرض خطر، مانند vaquita، نوعی از خوک دریایی که در خلیج کالیفرنیا یافت می‌شود، صحبت کرده است و از ابتکارات برای کاهش آلودگی پلاستیکی حمایت کرده است.

او دوستی نزدیکی با بازیگر همکار خود پنه لوپه کروز دارد و این دو در چندین فیلم با هم ظاهر شده اند، از جمله “Bandidas” و “Nine”.

در سال ۲۰۲۱، هایک در فیلم موفق مارول “Eternals” بازی کرد و نقش شخصیت آژاک، رهبر گروهی از موجودات جاودانه را بازی کرد.

هایک در طول دوران حرفه‌ای خود نامزد دریافت جوایز متعددی شده است، از جمله جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن برای بازی در سریال تلویزیونی «بتی زشت». او همچنین با یک ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود مفتخر شده است.

هایک در سال ۲۰۰۵ بنیاد سلما هایک را تأسیس کرد که هدف آن بهبود زندگی زنان و کودکان در سراسر جهان با حمایت از طرح‌های مختلف بهداشتی و آموزشی است. این بنیاد از برنامه‌هایی در مکزیک، آفریقا و ایالات متحده حمایت کرده است.

او یکی از حامیان دیرینه سازمان جهانی سبز ایالات متحده آمریکا بوده است که از شیوه‌های پایدار و سازگار با محیط زیست دفاع می‌کند.

هایک همچنین از حامیان ابتکار Chime for Change است که هدف آن ترویج برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان و دختران در سراسر جهان است.

هایک علاوه بر بازیگری، صداپیشگی چندین فیلم انیمیشن از جمله «گربه چکمه پوش» و «پارتی سوسیس» را نیز انجام داده است.

او در مورد اعتقاد خود به اهمیت مراقبت از خود و صرف زمان برای تمرکز بر سلامت روان سخن گفته است. او در مورد تجربیات خود در مورد اضطراب و افسردگی صحبت کرده است و دیگران را تشویق کرده است که اگر با مشکلات سلامت روانی دست و پنجه نرم می‌کنند به دنبال کمک باشند.

هایک در طول زندگی حرفه‌ای خود در زمینه‌های سیاسی مختلفی از جمله دفاع از حقوق مهاجران و حمایت از مبارزه با خشونت با اسلحه شرکت داشته است.

او علاقه زیادی به هنر دارد و به جمع آوری آثار هنرمندان مشهوری مانند فریدا کالو و دیگو ریورا معروف است. او همچنین صاحب گالری هنری خود به نام Ventanarosa است.

در سال ۲۰۱۱، هایک به دلیل مشارکت در هنر، عنوان “شوالیه نشان هنر و ادبیات” را از سوی دولت فرانسه دریافت کرد.

او از حامیان بنیاد تحقیقات سرطان سینه بوده و در کمپین‌ها و ابتکارات مختلفی برای افزایش آگاهی در مورد سرطان سینه شرکت کرده است.

هایک درباره تجربیات خود در مورد تبعیض و تعصب در هالیوود، به ویژه به عنوان یک بازیگر لاتین صحبت کرده است. او مدافع نمایندگی بیشتر اقلیت‌ها در صنعت سرگرمی بوده است.

در سال ۲۰۲۱، هایک خط تولید محصولات زیبایی خود را با نام “Nuance by Salma Hayek” راه اندازی کرد. این خط شامل محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو و آرایش است که از میراث مکزیکی او الهام گرفته شده است.

او همچنین سفیر یونیسف است و در کمپین‌ها و ابتکارات مختلفی برای حمایت از حقوق کودکان در سراسر جهان شرکت داشته است.

هایک در چندین طرح بشردوستانه با هدف بهبود زندگی زنان و دختران، از جمله برنامه Women in Motion که به دنبال ترویج برابری جنسیتی در صنعت فیلم است، مشارکت داشته است.

او از حامیان دیرینه سازمان امدادی هائیتی J/P بوده است که به جوامع آسیب دیده از زلزله ۲۰۱۰ هائیتی کمک و حمایت می‌کند.

در سال ۲۰۲۲، هایک در فیلم اکشن و هیجان انگیز “بادیگارد همسر هیتمن” که دنباله‌ای بر فیلم “بادیگارد هیتمن” در سال ۲۰۱۷ بود، بازی کرد.

هایک چند زبانه است و می‌تواند اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، پرتغالی و عربی صحبت کند.

هایک از حامیان کمپین مونولوگ‌های واژن بوده است که هدف آن افزایش آگاهی در مورد خشونت علیه زنان و دختران است.

او در چندین موسسه خیریه و سازمان‌های متمرکز بر بهبود زندگی کودکان از جمله بیمارستان کودکان لس آنجلس و بنیاد Make-A-Wish مشارکت داشته است.

هایک برای سال‌ها نماد مد بوده و در فهرست‌های متعدد «بهترین لباس‌پوش‌ها» حضور داشته است. او با طراحان مد مانند الکساندر مک کوئین، گوچی و بالنسیاگا کار کرده است.

در سال ۲۰۱۷، او در فیلم کمدی “بیاتریز در شام” بازی کرد که به دلیل تفسیر آن در مورد طبقه اجتماعی و سیاست مورد تحسین قرار گرفت.

هایک در مورد اهمیت تنوع و گنجاندن در هالیوود، چه از نظر بازنمایی روی پرده و چه در پشت صحنه، سخنان خود را مطرح کرده است. او خواستار فرصت‌های بیشتر برای زنان و رنگین پوستان در صنعت فیلم شده است.

ملکه مد کیست؟ | زندگینامه سلما هایک و زندگی خصوصی‌اش

سلما هایک با François-Henri Pinault، تاجر فرانسوی که مدیر عامل شرکت Kering، یک گروه مد لوکس و صاحب برند‌هایی مانند Gucci، Saint Laurent و Balenciaga است، ازدواج کرده است. این زوج در سال ۲۰۰۷ نامزد کردند و در روز ولنتاین در سال ۲۰۰۹ در مراسمی در ونیز ایتالیا عقد کردند. آنها یک دختر به نام والنتینا پالوما پینو دارند که در سال ۲۰۰۷ به دنیا آمد.

هایک در مورد مبارزات خود با تصویر بدنی و اعتماد به نفس صحبت کرده است و در مورد فشار‌هایی که زنان برای انطباق با استاندارد‌های زیبایی غیرواقعی در هالیوود با آن مواجه هستند صحبت کرده است. او همچنین در مورد مبارزه خود با نارساخوانی، اختلال یادگیری که خواندن و نوشتن را تحت تاثیر قرار می‌دهد، صحبت کرده است.

هایک در اوقات فراغت خود از آشپزی، مسافرت و گذراندن وقت با خانواده لذت می‌برد. او عاشق حیوانات است و چندین حیوان خانگی از جمله سگ‌های نجات دارد. او همچنین در طول زندگی حرفه‌ای خود در ابتکارات بشردوستانه مختلفی از جمله حمایت از حقوق زنان و کودکان، اهداف زیست محیطی و مبارزه با فقر و نابرابری شرکت داشته است.

سلما هایک چند سال پیش در گفتگو با یک شبکه رادیویی اعلام کرد: "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا چند سال پیش با وجود اینکه می دانست نامزد دارم از من خواست با او قرار ملاقات بگذارم.

خواندنی‌ها

بخشی از گفت‌وگوی ماهنامه «فیلم امروز»، شاهین شجری کهن...

عکس مریم مومن، بازیگر سینما و تلویزیون با سهیل قاصدی...

بر اساس گزارش «آسوشیتدپرس»، مامور کهنه‌کار سازمان اطلاعات...

پس از حواشی دستگیری پاول دوروف مدیرعامل و بنیان‌گذار...

  • جدیدترین‌ها
  • پربیننده‌ها
  • پربحث‌ها
عکس | سلفی هلیا امامی در کنار عموپورنگ ویدئو | تعریف و تمجید سمیرا حسن‌پور از مهران مدیری آلبوم تصاویر قسمت اول سریال «گردن زنی» ویدئو | جمله دور از انتظار الناز ملک به جواد عزتی! تصاویر | حامد بهداد در اکران مردمی «مفت‌بر» شوخی‌های زننده شوهرم در جمع جانم را به لبم رساند، طلاق می‌خواهم! اندریک (Endrick) ستاره ۱۷ ساله رئال‌مادرید ازدواج کرد، اما با شروطی عجیب! ماجرای «برایان جفری ریموند» دیپلمات آمریکایی که به بیش از ۲۰ زن تجاوز کرد؛ چیست؟ عکس | مریم مومن از همسرش رونمایی کرد؟! عکس |‌ پیام احساسی حسن یزدانی از فرانسه به مردم ایران ایرینا بولگار (Irina Bolgar) کیست؟ | زنی که مدعی مالکیت تلگرام شد خواص حنا چیست؟ فواید حنا را بدانید تا راز ماندگاری صدساله‌اش را کشف کنید! جزئیات جدید از فصل چهارم زخم کاری؛ دوئل مالک و سمیرا؟ غذا‌های فوق فرآوری شده چه بلایی بر سر ما می‌آورند؟ (ویدئو) نحوه بستن شال دور سر | با حجاب خوش‌استایل و روی مُد باشید ویدئو و عکس | ماجرای سرقت از منزل مجری سرشناس تلویزیون چه بود؟ ویدئو |‌ پاس زیبای طارمی، فرصت درخشانی که از دست رفت و اینزاگی را عصبانی کرد آخرین وضعیت تتلو در زندان؛‌ شرایط برای گیاه‌خواری او فراهم شد بازداشت داماد بعد از مرگ عجیب نوعروس؛ پای زن دیگری در میان است؟‌ عکس | خوش و بش اریک هالند با مهدی طارمی
داستان ۷ فرقه مشهور آمریکا؛ سکس، چندهمسری و زندگی وحشی در آمریکا؛ از خانواده منسون تا سالیوان‌ها جزییات جدید از قتل هولناک قهرمان بوکس ایران؛ پای «دو زن» در میان است! عیسی گل محمدی کیست؟ تصاویر | روایتی متفاوت از زندگی مرتضی مهرزاد؛‌ کار بزرگی که احسان علیخانی کرد تصاویر | ماجرای قتل، تکه تکه و پوره شدن ملکه‌ زیبایی سابق در سوئیس توسط همسرش!؛ کریستینا جوکسیموویچ که بود؟ گلشیفته فراهانی بر فرش قرمز جشنواره فیلم ویلیام تل (William Tell) در فستیوال فیلم تورنتو درباره فیلم دختربچه یا بیبی گرل (Babygirl)؛ درام عاشقانه و تکان‌دهنده نیکول کیدمن تصاویری از مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک؛ حضور رضا علیپور، هادی ساروی، ناهید کیانی، آرین سلیمی و ... ویدئو | روبوسی علی پروین و ناهید کیانی جنجال به پا کرد تصویر |‌ قتل زوج جوان در جنگل نرگسی نوکنده ویدئو | رضا حجار ازدواج کرد ویدئو | بدحال شدن رویا میرعلمی با دیدن تیپ و حرکات ناهید مسلمی در جوکر زنان غوغای قهرمان ایرانی‌تبار تیم آمریکا؛ ازرا فرچ کیست؟ برخورد قضایی با سحر دولتشاهی برای یک صحنه از سریال «داریوش»؛ ماجرا چیست؟‌ ویدئو | پستونک خوردن الیکا عبدالرزاقی در جوکر زنان!؛ خنده‌ی شدید احسان علیخانی پس از لالایی رپ ناهید مسلمی تصویر | مادر کریم باقری درگذشت ویدئو | شیرجه در آبشار شیرآباد و مرگ دلخراش مرد سبزواری تصاویر | مستانه مهاجر، نفس بازغی و الناز حبیبی در اکران خصوصی «شه‌سوار» تکذیب درگذشت صدرالدین حجازی | همسر این بازیگر می‌گوید که او همچنان در کما است جزییات قتل فجیع عیسی گل‌محمدی، قهران بوکس و سخنگوی فدراسیون؛ پلیس به دنبال دستگیری دو زن تصاویر | قتل فجیع استاد موسیقی دانشگاه تهران در ویلای رشت؛‌ یاسمین رحمتی کیست؟
پرطرفدارها
عکس | سلفی هلیا امامی در کنار عموپورنگ ویدئو | تعریف و تمجید سمیرا حسن‌پور از مهران مدیری آلبوم تصاویر قسمت اول سریال «گردن زنی» ویدئو | جمله دور از انتظار الناز ملک به جواد عزتی! تصاویر | حامد بهداد در اکران مردمی «مفت‌بر» شوخی‌های زننده شوهرم در جمع جانم را به لبم رساند، طلاق می‌خواهم! اندریک (Endrick) ستاره ۱۷ ساله رئال‌مادرید ازدواج کرد، اما با شروطی عجیب! ماجرای «برایان جفری ریموند» دیپلمات آمریکایی که به بیش از ۲۰ زن تجاوز کرد؛ چیست؟ عکس | مریم مومن از همسرش رونمایی کرد؟! عکس |‌ پیام احساسی حسن یزدانی از فرانسه به مردم ایران ایرینا بولگار (Irina Bolgar) کیست؟ | زنی که مدعی مالکیت تلگرام شد خواص حنا چیست؟ فواید حنا را بدانید تا راز ماندگاری صدساله‌اش را کشف کنید! جزئیات جدید از فصل چهارم زخم کاری؛ دوئل مالک و سمیرا؟ غذا‌های فوق فرآوری شده چه بلایی بر سر ما می‌آورند؟ (ویدئو) نحوه بستن شال دور سر | با حجاب خوش‌استایل و روی مُد باشید ویدئو و عکس | ماجرای سرقت از منزل مجری سرشناس تلویزیون چه بود؟ ویدئو |‌ پاس زیبای طارمی، فرصت درخشانی که از دست رفت و اینزاگی را عصبانی کرد آخرین وضعیت تتلو در زندان؛‌ شرایط برای گیاه‌خواری او فراهم شد بازداشت داماد بعد از مرگ عجیب نوعروس؛ پای زن دیگری در میان است؟‌ عکس | خوش و بش اریک هالند با مهدی طارمی